"Všetky zmeny a investície nám umožnili viac ako zdvojnásobiť výrobnú
kapacitu a rovnako tak aj zdvojnásobiť čistý obrat za obdobie približne
posledných piatich rokov," skonštatoval generálny riaditeľ a predseda predstavenstva spoločnosti Rastislav Lupták.
Spolu s postupným zvyšovaním výroby firma podľa neho pristúpila aj k
rozšíreniu skladovacích priestorov a v neposlednom rade k zlepšeniu
sociálneho zázemia zamestnancov.
Spoločnosť realizovala i akvizíciu Bryndziarne a syrárne Zvolenská
Slatina, ktorá sa od februára tohto roka stala novou značkou firmy. "V
novej ére tejto najstaršej a od roku 1797 až do dnešných čias
nepretržite fungujúcej bryndziarne na svete sme už spolu s naším
partnerom pre strategický marketing začali pracovať na budovaní a
posilnení aj tejto značky," priblížil člen predstavenstva Bohuslav Šiko.
Firma sa zaoberá výrobou produktov z mlieka, medzi ktorými sú syry,
smotanové nátierky, tvaroh, smotana či jogurty. Vznikla v roku 1954. V
súčasnosti zamestnáva takmer 300 ľudí z Bánoviec nad Bebravou a okolia.